Hey. 

Kallid lugejad.


Otsustasin, et keeran oma elus uue lehekülje ja hakkan blogi pidama. Siin saate olla minu tegemistega kursis. Siia postitan ka teie soovil ideid mida olete kommentaaridesse jätnud/lisanud. ☺ Kindlasti saate ka minu tegemistel silma peal hoida kui jälgite mind instagrammis https://www.instagram.com/aano_office/ ja facebookis Andriano Dmitrijev | Facebook

Lühidalt ka minust endast.
Olen täiesti tavaline poiss kes käib koolis ja peale kooli on kodune. Olen 18.aastane. Elan Elvas. Õpin Tartu Kutseharidus Keskuses abipagarit (1,5) aastane õpe. Enne seda õppisin abikokaks, mille lõpetasin ilusti ära. Vabal ajal meeldib mulle jalutamas käia ja kui olen sattunud mõnda eriti ilusasse kohta, siis ka teen sellest mõne ilusa klõpsu. Võib isegi öelda, et see on mu hobi. (Hobi all pean silmas pildistamist). Kindlasti ei saa ma mainimata jätta ka seda, et tegelen käsitööga (heegeldan & koon). Kuna olen lõpetanud abikoka eriala Tartu Kutseharidus keskuses, siis meeldib mulle ka süüa teha nii endale kui ka oma perele.

Miks hakkasin blogi pidama?
Kindlasti küsite, et miks hakkasin blogi pidama? 
Põhjus on väga lihtne. Seda sellepärast, et kuna mul on palju häid ideid ja mõtteid mis mulle meeldivad, siis otsustasin neid ka teiega jagada. Kindlasti saate siit mõned nipid ka omale.


Senikauaks olge muhedad ja peatse kohtimiseni

teie Andriano :) 

Kommentaarid